Iris за себе си

Моята снимка
La Habana, Cuba
Откъснах всичките "не ме обича" листенца. От днес всички маргаритки ще казват само, че ме обича. От сега нататък никой няма да прекрачва прага ми, ако няма намерение да ме заобича. И въобще да не губи време да ми се представя, ако смята да му ставам безразлична. Като порасна ще стана Голяма Принцеса! Всички лица и случки от блога са полуизмислени :)
Целувки от Iris Heresy 

събота, 22 ноември 2008 г.

06.06.2008

Мъжът на мъжете. Специалният. Избранникът. The One. Както щете го наричайте. Да ограничиш избора си до един мъж. Звучи като да имаш само един чифт обувки, които да са подходящи за всякакъв повод. Има ли такива? Възможно ли е да има мъж, който да отива на всички тоалети в гардероба ми?

Преди няколко дни си говорих с една приятелка на скайп. Татяна. Тя живее  в Прага (защото е най-любимият й град). Скоро се връща тук за ваканцията. Споделих й, че съм притеснена за това как ще изляза от болницата след операцията. А тя "Не знам как, но знам с какво. С жълти обувки!". Купила ми е жълти обувки за подарък. Това беше най-окуражителната реплика, която някога съм чувала!

Напоследък ме боли. И вдигам температура. Не мога да спя. Въртя се по цяла нощ. Посивяла съм от безсъние. В рдките случаи, когато успявам да заспя сънувам ужасни и странни сънища.

Страхувам се. От белия лист. Стои голям и празен на пода в стаята ми. Така вече цяла седмица. Имам историята. В главата ми е. Но се е запънала нещо и не ще да излиза оттам. Няма време. Трябва да я разпиша. Утре ми е последният срок да я представя. Да заявя себе си пред онзи малинов преподавател. Как да вземеш насериозно човек, чиято фамилия е прилагателно?

1 коментар:

  1. Samo she ti kaja mila moq...kakvo mi kazva vinagi nai-dobrata mi priqtelka...i smqtam e mnogo prava- "Lubovta ostava, samo mujete se smenqt"...nima ti she oblichash edna i susha dreha godini godini nared..osven ako ne ti e ujasno lubima nali?

    ОтговорИзтриване