Iris за себе си

Моята снимка
La Habana, Cuba
Откъснах всичките "не ме обича" листенца. От днес всички маргаритки ще казват само, че ме обича. От сега нататък никой няма да прекрачва прага ми, ако няма намерение да ме заобича. И въобще да не губи време да ми се представя, ако смята да му ставам безразлична. Като порасна ще стана Голяма Принцеса! Всички лица и случки от блога са полуизмислени :)
Целувки от Iris Heresy 

събота, 22 ноември 2008 г.

02.06.2008

Мина Денят на детето. Никой не ме хвана за ръка. Никой не ме заведе в парка да пояздя пони. Нямаше торта в сладкарница "Приказка". На цирк никога не съм ходила. Не беше вчера денят, в който ще се промени това положение.

Днес нямам мисли. Изостанаха след мен. Някъде по пътя. Усещането е безнадеждно, безпарично, безизходно, безкомпромисно. Просто без-усещане...

Няма коментари:

Публикуване на коментар