Iris за себе си

Моята снимка
La Habana, Cuba
Откъснах всичките "не ме обича" листенца. От днес всички маргаритки ще казват само, че ме обича. От сега нататък никой няма да прекрачва прага ми, ако няма намерение да ме заобича. И въобще да не губи време да ми се представя, ако смята да му ставам безразлична. Като порасна ще стана Голяма Принцеса! Всички лица и случки от блога са полуизмислени :)
Целувки от Iris Heresy 

събота, 22 ноември 2008 г.

03.06.2008

Има хора, на които трябва да им бъде забранено да стават родители. Със закон. Когато двама души решат да бъдат семейство, трябва да минават през комисия. Да измислят някакви тестове, които, ако не издържат, да им бият печат "Забранено да бъде родител" на челото. Струва ми се, така през следващите 30 години ще се редуцира броят на нещастните комплексирани мъже и жени на средна възраст...Пък може и да не се случи така. Но да го приемат за всеки случай тоя "Закон за защита на децата от некадърни и неспособни родители" (ЗЗДННР)

Няма коментари:

Публикуване на коментар