Iris за себе си

Моята снимка
La Habana, Cuba
Откъснах всичките "не ме обича" листенца. От днес всички маргаритки ще казват само, че ме обича. От сега нататък никой няма да прекрачва прага ми, ако няма намерение да ме заобича. И въобще да не губи време да ми се представя, ако смята да му ставам безразлична. Като порасна ще стана Голяма Принцеса! Всички лица и случки от блога са полуизмислени :)
Целувки от Iris Heresy 

петък, 24 април 2009 г.

Безработна


Нямаше начин просто този пост да не се казва така. Банално, но пък еднопосочно в значението. Ясно значи къв са ми го сложили днес. 
От 20 минути седя на пода, скръстила по турски домашните си маратонки и мисловно се почуквам с показалец по челото. Трябва нещо да се направи, план В ми е необходим по спешност. Щото наем другата седмица се плаща и с 200 лв за сметки изоставам...Точно като си повярвам, че съм заорала самото дъно и по-надолу няма накъде, все се оказва, че в блатна местност копам и винаги има и по-дълбоко.
А утре съм на снимки в един стриптийз бар на Околовръстното. Ако до понеделник не съм драснала някой ред тук, не ме чакайте, намерила съм си алтернативно работно място. Ц, напоследък хич не ми се получават ни лафовете, ни писането. А веднъж един ми коментира "ц"- то, че много пари съм щяла да спестя с него, ако в телеграма го пращам.
Отивам да си измия косата, че от 2 часа стоя с петминутна маска на нея...

Няма коментари:

Публикуване на коментар