Iris за себе си

Моята снимка
La Habana, Cuba
Откъснах всичките "не ме обича" листенца. От днес всички маргаритки ще казват само, че ме обича. От сега нататък никой няма да прекрачва прага ми, ако няма намерение да ме заобича. И въобще да не губи време да ми се представя, ако смята да му ставам безразлична. Като порасна ще стана Голяма Принцеса! Всички лица и случки от блога са полуизмислени :)
Целувки от Iris Heresy 

вторник, 28 април 2009 г.

Как неочаквано се случва усмивка





Тази вечер с Мария (гаджето на Слънцето) станахме приятелки във фейсбук. 
А тя е заразно усмихнат човек. 
Покани ме да ходим заедно на извънградско пътешествие (3 х Ура!). 
И съвсем неочаквано ме поздрави с тази песен. 
Ето така се случва усмивка. Не някоя случайна, а точно моята :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар