Iris за себе си

Моята снимка
La Habana, Cuba
Откъснах всичките "не ме обича" листенца. От днес всички маргаритки ще казват само, че ме обича. От сега нататък никой няма да прекрачва прага ми, ако няма намерение да ме заобича. И въобще да не губи време да ми се представя, ако смята да му ставам безразлична. Като порасна ще стана Голяма Принцеса! Всички лица и случки от блога са полуизмислени :)
Целувки от Iris Heresy 

събота, 7 март 2009 г.

Ще стана Принцеса напук на всички мърляви принцове, които се оказаха неспособни да ме обичат дългосрочно!
Хайде, поздрав. Днес съм в отврат шитнярско настроение. Още от сутринта. И под "сутринта" имам предвид 7:15, когато се събудих. Въпреки че заспах към 5. И сънувах Жельо, който снощи ме остави да се прибирам сама през наркоманите, които явно тази вечер имаха сбирка в нашия блок





Няма коментари:

Публикуване на коментар