Iris за себе си

Моята снимка
La Habana, Cuba
Откъснах всичките "не ме обича" листенца. От днес всички маргаритки ще казват само, че ме обича. От сега нататък никой няма да прекрачва прага ми, ако няма намерение да ме заобича. И въобще да не губи време да ми се представя, ако смята да му ставам безразлична. Като порасна ще стана Голяма Принцеса! Всички лица и случки от блога са полуизмислени :)
Целувки от Iris Heresy 

вторник, 3 март 2009 г.

Но-то (из скайп разговор)

[02.3.2009  19:29:32] 
ivan ivanov: zdr kak si
 Iris Heresy: (sun)
 ivan ivanov: :)
 Iris Heresy: прекарва поредната приятна вечер насаме със себе си
 ivan ivanov: kvo stava
 ivan ivanov: :D
 Iris Heresy: тъкмо съм си пуснала да гледам "Странният случай с Бенджамин Бътън"
 ivan ivanov: sigurno ti e priqtno
 Iris Heresy: да, затова казах "приятна"
 ivan ivanov: QSNO
 Iris Heresy: обичам да прекарвам време със себе си, но от време на време е хубаво и да разннобразявам 
 Iris Heresy: а напоследък наблягам на себе си
 Iris Heresy: :(
 ivan ivanov: normalno li vsichko pri teb
 Iris Heresy: ами да, започва да става топло, което ме прави по-щастлива
 ivan ivanov: qko nali 
ivan ivanov: i az mn haresvam (sun)vreme
Iris Heresy: а ти какво правиш?
 Iris Heresy: дойде ли музата?
ivan ivanov: a shto se otnasq do muzata ,idva i si otiva
 ivan ivanov: normalno
 ivan ivanov: no neshto nese chuvstvam dobre veche tuk
 ivan ivanov: iskam neshto novo,neshto razlichno
 ivan ivanov: tozi nachin na jivot ne mi haresva
 ivan ivanov: (nod)
 Iris Heresy: ммм, дааа
 Iris Heresy: много ми е познато
 Iris Heresy: и аз тук вече почвам да давам заето
 ivan ivanov: hahaha
 ivan ivanov: ami napravi neshto razlichno 
ivan ivanov: neshto za koeto si mechtaesh ot dete
 Iris Heresy: но при мен е по-скоро: искам някой нов човек да се появи в живота ми и силно да ме развълнува
 
 Iris Heresy: и той ще донесе със себе си различните неща
 ivan ivanov: haha
ivan ivanov: e da prava si
 ivan ivanov: dobre go kaza
 Iris Heresy: но нещо никак не ми се появява този новия
 Iris Heresy: а напоследък доста се старая да го срещна
 ivan ivanov: istinskata polovinka -tova e
 Iris Heresy: :(
 ivan ivanov: of neznam ,may chovek kato nasilva neshtata ne se poluchava
 Iris Heresy: и аз съм на това мнение
Iris Heresy: за това не насилвам, просто изпробвам
 ivan ivanov: :D
 ivan ivanov: mn dobre
 ivan ivanov: prodaljavay
 ivan ivanov: sreshtay se s hora, tova pomaga mn
Iris Heresy: ами мен почва да ме отчайва
 ivan ivanov: stiga be
 ivan ivanov: ne mi prikazvay za otchaqnie
 Iris Heresy: наскоро осъзнах, че съм във възрастта, в която повечето вече са преживели някаква дълга връзка, живели са с гадже, женили са се, имат деца...
 Iris Heresy: и всички разочарования, които са ги споходили покрай тези им изживявания са ги увредили някак
 ivan ivanov: :) ami i pri men e neshto takova no...pak
 Iris Heresy: самата аз съм ужасно увредена...
 ivan ivanov: vseki e uvreden po nqkav nachin 
ivan ivanov: koy ot losho detctvo koy ot nasilie 
ivan ivanov: a drugi ot lybov
Iris Heresy: така става с възрастта
 Iris Heresy: просто колкото повече напредваме с годините, толкова по-трудно и сложно става да срещнеш някой
Iris Heresy: с който да се познаете
 ivan ivanov: taka e
 ivan ivanov: da se poznaete da se opoznaete i to za nishto drugo ne e ostanalo vreme
 ivan ivanov: lud jivot
 Iris Heresy: абеее, когато си го познаеш човека, времето спира
 ivan ivanov: no za kratko
 Iris Heresy: зависи
 ivan ivanov: da vinagi ima edno "no"
 ivan ivanov: no pak vsichko e vazmojno
 ivan ivanov: zatova e i interesno
 Iris Heresy: макар и рядко и не на всеки, това "но" се случва
 ivan ivanov: ne pri vseki e
 ivan ivanov: povqrvay mi
 Iris Heresy: аз сега много съм повярвала в "но"-то, защото напоследък около мен хората започнаха да се срещат много, да се разпознават и изповлюбват до уши
 ivan ivanov: kofti
 ivan ivanov: sigurno e ,che ti e kofti
 Iris Heresy: :O
 Iris Heresy: защо така реши? 
ivan ivanov: zashtoto na teb ti lipsva tochno tova
Iris Heresy: напротив, аз съм от тези, които могат да се радват за другите, при това искрено
 ivan ivanov: mn dobre
ivan ivanov: hubava cherta
 Iris Heresy: да, но съвсем доскоро си мислех, че хората въобще вече са престанали да се влюбват и само търсят да се наебат
 Iris Heresy: а сега виждам, че не е така
Iris Heresy: и това ми прави пеперуди в стомаха, че мога и аз да успея

ivan ivanov: haha
 ivan ivanov: razbirase ,che shte uspeesh 
ivan ivanov: NO poveche se bi zaradvala ako imashe i ti nqkoy do sebesi
 Iris Heresy: да, разбира се, че бих се зарадвала, защото най-искрено винаги за себе съм се радвала
 Iris Heresy: не съм чак такъв алтруист
 Iris Heresy: (sun)

Няма коментари:

Публикуване на коментар