Iris за себе си

Моята снимка
La Habana, Cuba
Откъснах всичките "не ме обича" листенца. От днес всички маргаритки ще казват само, че ме обича. От сега нататък никой няма да прекрачва прага ми, ако няма намерение да ме заобича. И въобще да не губи време да ми се представя, ако смята да му ставам безразлична. Като порасна ще стана Голяма Принцеса! Всички лица и случки от блога са полуизмислени :)
Целувки от Iris Heresy 

неделя, 10 май 2009 г.

Love vs Ass

Чистя, чистя. Да изчистя. Цял ден днес опитвам. Мислите си. 
Търкам, търкам. Да изтъркам. Ментални разните миазми.
Стичат се отвсякъде и се разтичат цитоплазми и сополи.
Грапави сълзи нащърбват недоносената ми усмивка.

Днес бях примерна хейтърка. Още със събуждането. И вместо да крещя скандално по някой, да ходя да прасна два шамара на... (а така ми се искаше, защото няма друг толко идеално тъп човек) или да се напия, аз превърнах отрицателната си енергия в положителен резултат, именуван "Пролетно почистване". И така, цял ден днес търках, лъсках, бърсах с надеждата, че в края на трудовия ден не само къщата, но и аз ще съм блеснала. Пет перални прострях, освободих шкафовете от зимните дрехи, изпрах на ръка два чифта домашни чехли, четири чифта ботуши, килимчето пред банята и онези маратонки на Жельо, които той изрично ми каза да не ги; изсипах 3 флакона "Каналин" по предназначение; изметох и двете тераси; избърсах праха във всичките стаи (освен в една); засмуках пода с прахосмукачката по цялата квадратура на апартамента; после повторих упражнението, но с друг уред - парцал; търках кенефа до откат; успях да напазарувам, да изхвърля боклука цели два пъти и да закуся, обядвам, пия следобедно кафе и вечерям. Също така гледах новините в 19ч. и след това "бтв репортерите", много интересен епизод, за децата-убийци. Намерих време и да почопля малко слънчоглед, в резултат на което кашлицата, която ме мъчи от няколко дни се усили. Но това е добре, защото означава, че проблемът е в гърлото, а не както бях заподозряла вече, в дробовете. Преди малко си приключих вечерните йога упражнения, много ме болят гърба и врата тия дни, направо ми парят от болка (моля, спешно да се намери някой спомоществувател за масаж). А преди стречинга рових за инфо за..., която тези дни ще ражда и трябваше да подготвя съобщението за медиите, ама като се зачетох в материалите за нея и за голямата й/им любов, та накрая и дете... и като ревнах. Е, какво? Не можете да очаквате от човек, дишал цял ден почистващи препарати адекватни реакции. 
Ако сте начинаещ автор (като мен) и искате да пишете за лайф стайл издание (точно като мен) е голяма грешка да сложите "любов" в заглавието на кандидат-парчето си, особено ако конкуренцията е заложила в своето на "задник" (иии, ама все едно за себе си говоря). И сега следва риторичният въпрос: какъв ще е изборът на редактора? Без самосъжаление, служебна загуба. Съвсем ясно е, че днес задниците са къде-къде по-вървежни (и продажни) от любовта и съдържанието е напълно без значение. Лъскави също. Точно като за лайф стайл корица. За това следващия път ще ви поговоря за гъза си. 
Имам изключително любопитен гъз. Каквото и да си облека той винаги намира начин да се покаже... Следва продължение





Няма коментари:

Публикуване на коментар