Iris за себе си

Моята снимка
La Habana, Cuba
Откъснах всичките "не ме обича" листенца. От днес всички маргаритки ще казват само, че ме обича. От сега нататък никой няма да прекрачва прага ми, ако няма намерение да ме заобича. И въобще да не губи време да ми се представя, ако смята да му ставам безразлична. Като порасна ще стана Голяма Принцеса! Всички лица и случки от блога са полуизмислени :)
Целувки от Iris Heresy 

петък, 15 май 2009 г.

Сънят на Ивета

Преди 15 минути се прибрах от Игуана. Още не съм се преоблякла и Яни ме викна да ходим с Никсъна и Сашо в айриша на Алабин. Аз тъкмо се съгласих, когато Сашо и Никсъна промениха плана на "хайде да ходим на купон в Шинчето". Нищо лошо нямам да кажа за Шинчето. Само дето той ме плаши. И не намирам компанията му за безопасна. Дори наопаки. И на Яни не й се ходи. Затова й предложих ние двете да си ходим в Хамбара и без това отдавна не сме. В момента има семеен съвет кой какво ще прави и редно ли е да се прекара вечерта разделно.
Докато чакам да излезе решението ще ви постна съня, който Ивета преди малко разказа в нашия чат рум:
[15.5.2009 г. 23:38:14] Iveta:  az pak sanuvah mnogo smeshen s vas i madona.. i niksana...  v sanq mi toi znaeshe nqkakvi tehniki vliqeshti na izmislen - nesashtestvuvasht muskul, s koito izvadi edin lavri ot korema mi , koito taka realno gi usetih o6te gi pomnq , te bili loshi ama vseki gi imal i tva bilo za profilaktika, a nie s vas bqhme priqtelki s madonna i se ozovahme na parvite mesta na koncerta i v bg , za6toto tq edno 4e ni e priqtelka ami 4e i ne znaela 4e koncerta i 6te se sashtoi v nai malkata zala v bg 
Които от вас познават Ивета мисля, че са напълно убедени, че това е сън, който единствено и само тя може да сънува :))
Току-що получих информация, че обсъждането на вечерния план вече е преминало в спор. До момента на приключването на този пост все още нямаше излязло крайно решение.

Няма коментари:

Публикуване на коментар