Iris за себе си

Моята снимка
La Habana, Cuba
Откъснах всичките "не ме обича" листенца. От днес всички маргаритки ще казват само, че ме обича. От сега нататък никой няма да прекрачва прага ми, ако няма намерение да ме заобича. И въобще да не губи време да ми се представя, ако смята да му ставам безразлична. Като порасна ще стана Голяма Принцеса! Всички лица и случки от блога са полуизмислени :)
Целувки от Iris Heresy 

сряда, 8 април 2009 г.

Смяна в плана

Внезапно и преждевременно паднах простреляна. Никак не беше честна игра. А днес щяхме да ходим пак при готината мацка с пилатеса. Но уви! Провали се планът. Сега ще си стоя присвита в корема и ще уча за изпита в петък, който дори не съм вече убедена, че ще се състои поради несериозност от отсрещната страна. Непоследователността в поведението на въпросния човек започва сериозно да ме нервира (по-скоро дразни, от известно време не допускам хабене на нерви). А как само ми се яде шоколад...фин млечен от онзи, в светлосинята опаковка, с каничка мляко и цветя на нея.

Няма коментари:

Публикуване на коментар