Iris за себе си

Моята снимка
La Habana, Cuba
Откъснах всичките "не ме обича" листенца. От днес всички маргаритки ще казват само, че ме обича. От сега нататък никой няма да прекрачва прага ми, ако няма намерение да ме заобича. И въобще да не губи време да ми се представя, ако смята да му ставам безразлична. Като порасна ще стана Голяма Принцеса! Всички лица и случки от блога са полуизмислени :)
Целувки от Iris Heresy 

понеделник, 30 март 2009 г.

С дупето нагоре

Тази сутрин за поредна станах с дупето нагоре. Напоследък все така ми се случва. Явно съм влязла в серия дни (дано това е мерната единица, а не някоя по-едра да се окаже)ръководена от гъза ми. Не че го подценявам, но съм напълно убедена, че не е бил създаден за ръководна функция и най-доброто му изпълнение би било...Не, това не искам да го напиша, че ще настане яко смрад. Оставям сами да се досетите.
Днес към късния следобед имах изненадващ прилив на енергия и реших за нещо градивно да го използвам и се втурнах да чистя къщата, платих интернета, напазарувах, подстригах се при моя фризьор (да,да той се върна и вече не съм толкова страшна в главата, дори съм почти симпатична!), сготвих и гледах Мюзик Айдъл. Точно в този ред. А ето го сега и въпроса за вечерта: нормално ли е два обикновени (ако не броим доста убедителното твърдение на продавача, че са много приятни на допир) молива HB, единият син, другият червен и една жълта пластмасова острилка да струват 6лв? Аз лично категорично се възпротивявам на подобна реалност и в знак на моя протест платих 6лв. за два обикновени, но приятни на допир молива НВ и пластмасова острилка. Или напротив.
Тази вечер с Жельо си бяхме запланували поетично четене на общи справки от университета с цел точно изброяване на невзетите изпити, на всеки поотделно и за финал на двамата общо. Аз обаче смятам да си лягам вече, защото Л. ужасно много кашля, чак тук я чувам и сигурно е оплюла коридора с бацили.
А сега, моля за внимание! Как според вас си ляга човек станал с дупето нагоре? Вашите приблизителни отговори и точни предположения очаквам под формата на коментари под настоящия пост до края на света.

Няма коментари:

Публикуване на коментар