Iris за себе си

Моята снимка
La Habana, Cuba
Откъснах всичките "не ме обича" листенца. От днес всички маргаритки ще казват само, че ме обича. От сега нататък никой няма да прекрачва прага ми, ако няма намерение да ме заобича. И въобще да не губи време да ми се представя, ако смята да му ставам безразлична. Като порасна ще стана Голяма Принцеса! Всички лица и случки от блога са полуизмислени :)
Целувки от Iris Heresy 

понеделник, 30 март 2009 г.

+ 4

Кантарът безмилостно показва + 4 отгоре. А, извинете, случайно някой да си търси изгубените килограми? Да предположим, че за точно 4 говорим?
Опит за отърваване от 4 кг, вариант 1:

"Умолява се собственикът с конкретното телесно тегло да се появи и скоропостижно да си ги прибере!"

Опит за отърваване от 4 кг, вариант 2:

"САМО ПРЕЗ АПРИЛ! Ако дойдете и си приберете четирите килограма СЕГА, специално за вас и НАПЪЛНО БЕЗПЛАТНО ще получите БОНУС още 4 килограма, отнети от собствената ми телесна маса! Побързайте! Единствено първият ПЕЧЕЛИ!"

Опит за отърваване от 4 кг, вариант 3:
"Спорт! Спорт! Спорт! Ух, изкълчих си нещо! Четирите още са тук..."

Няма коментари:

Публикуване на коментар