Iris за себе си

Моята снимка
La Habana, Cuba
Откъснах всичките "не ме обича" листенца. От днес всички маргаритки ще казват само, че ме обича. От сега нататък никой няма да прекрачва прага ми, ако няма намерение да ме заобича. И въобще да не губи време да ми се представя, ако смята да му ставам безразлична. Като порасна ще стана Голяма Принцеса! Всички лица и случки от блога са полуизмислени :)
Целувки от Iris Heresy 

четвъртък, 18 декември 2008 г.

Коледното писмо на Ирис

Мили Дядо Коледа,
моля те прости ми! За това, че престанах да вярвам в теб. И да ти пиша също. Биваше ей тъй от любезност да ти драсвам по някой ред. Поне по празниците. Много ти се ядосах като разбрах, че не ти ми оставяш подаръците под елхата и от проклетия те изтрих от мейл листа си. 
Тази година особено ми липсваш. Разправят, че си добър старец. И изпълняваш желания...

Мили Дядо Коледа,
много ти се моля, нека пак да вярвам в теб! Искам пак да ми е вълшебно и празнично камбанено! Не знам дали много съм слушала (всъщност валидно ли е още това условие?), но имах ужасно шибана година. Затова намини през моя дом в коледната нощ, ако не съм заслужила за подарък, то поне да пием по едно. Снежанка и джуджетата и те са поканени. Много ми липсвате! Чакам ви безтърпеливо!

Целувки,
Ирис Хереси

Няма коментари:

Публикуване на коментар