Iris за себе си

Моята снимка
La Habana, Cuba
Откъснах всичките "не ме обича" листенца. От днес всички маргаритки ще казват само, че ме обича. От сега нататък никой няма да прекрачва прага ми, ако няма намерение да ме заобича. И въобще да не губи време да ми се представя, ако смята да му ставам безразлична. Като порасна ще стана Голяма Принцеса! Всички лица и случки от блога са полуизмислени :)
Целувки от Iris Heresy 

сряда, 9 декември 2009 г.

Ами ако...

...е първият въпрос, който се научаваш да задаваш, когато искаш героят ти да оживее на хартия.
Ами ако любовта беше мерна единица? Щях да отида на пазара да си купя любов и половина картофи, половинка зелен фасул, любов патладжани и да си направя тюрлюгювеч.
Ами ако бях принцеса и всяка нощ трябваше да спя в балдахиново легло? Щях да си взема ортопедичен матрак.
Ами ако мислите ни се появяваха в спийчбалони над главите ни? Всеки щеше да ходи с гигантска карфица в джоба да ги пука, за да запази интимността им.
Ами ако сценарият ми мине селекцията и влезе в петицата? Ще замина за Нова Зеландия да снимам 3-минутен филм.
Ами ако утре слънцето изгрее преди да е залязло днес? (този беше подвеждащ, ама може да го обмислите)
Ами ако спра да слушам саундтрака от Али Макбийл?
Вече прекалих. Но мисля схванахте играта.

А сега... концентрация! Медитирайте
ООООММММММ






Няма коментари:

Публикуване на коментар