Iris за себе си

Моята снимка
La Habana, Cuba
Откъснах всичките "не ме обича" листенца. От днес всички маргаритки ще казват само, че ме обича. От сега нататък никой няма да прекрачва прага ми, ако няма намерение да ме заобича. И въобще да не губи време да ми се представя, ако смята да му ставам безразлична. Като порасна ще стана Голяма Принцеса! Всички лица и случки от блога са полуизмислени :)
Целувки от Iris Heresy 

четвъртък, 7 май 2009 г.

Хайкусбирка

Алтер Его
Подсъзнателно
Пак съм Аз
И знам

Вкъщи подготвяме хайкусбирка (наименованието е премислица на моя любим съквартирант; а, чакай, аз имам само един... без връзка по темата). По замисъл аз и Жельо сме авторите. Аз пиша, Жельо от време на време уведомява как през деня му е дошло супер яко парче, но го е забравил. Не е лесно да си дизайнер, свръх разсеян при това, който е заменил отдавна закуската, обеда и вечерята с аерозолни изпарения. Не е лесно да си именно този дизайнер, заключил деня си в екрана на монитор, взрян в пореден банер, флайър, сайт или нещо друго равнозначно неемоционално (за мен) и разливащ нервите си върху теб наместо пожелание за хубав ден. Ето за това водя с 4 хайку срещу 1 на Жельо. 

Чета нова книга
Отново мислите ми 
са за теб
Чудя се кога и твоите така,
 за мен...

Сборникът се пише на цветни листи по стените в коридора. Отворени сме към нови автори. Който желае, може да се включи в домашния ни хайку уъркшоп. Вход: бутилка бяло вино, без предварителни договорки.

Няма коментари:

Публикуване на коментар